کاش عاشقت نبودم

╬√↓خاطرات $ƴ ĐḭⱥɌǃɆ₥ من ↓√╬

این روزها زیادی ساکت شده ام ؛ حرفهایم نمی دانم چرا به جای گلو از چشمهایم بیرون می آیند !

                       کاش عاشقت نبودم ، که اينگونه بسوزم به پايت ، که اينگونه بمانم در حسرت ديدارت


کاش عاشقت نبودم که عذاب بکشم ، تمام دردهاي دنيا را بر دوش بکشم…


که شبهايم را با چشمان خيس سحر کنم، روزهايم را با دلتنگي و انتظار به سر کنم


کاش عاشقت نبودم که اينگونه دلم سوخته نباشد ، در هواي سرد عشقت افسرده نباشد


کاش عاشقت نبودم که اينک تنها باشم ، تو نباشي و من پريشان باشم ، تو نباشي و من ديوانه و سرگردان باشم…


کاش عاشقت نبودم که اينک لحظه هايم بيهوده بگذرد ، فصلهايم بي رنگ بگذرند ،تا حتي دلم به خزان نيز خوش نباشد…


تقصير خودم بود که هواي عاشقي به سرم زد ، تا خواستم فرار کنم ، عشق تير خلاصش را به بال و پرم زد ، تا خواستم دلم را پشيمان کنم ، دلم ، دل به دريا زد….


دل به دريا زد و بدجور غرق شد ، همه اميدهايم زير آب محو شد….


کاش عاشقت نبودم که اينک از دست تو ناله کنم ، شب و روز دلم را سرزنش کنم ….


قلبم ميلرزد ، تمام وجودم تمناي آغوشي را ميکند که آن آغوش روياييست که گاهي فکر ميکنم رسيدن به آن محال است


چشمانم ديگر از اشک ريختن سويي ندارند ، چشماني که تمام لحظه ها انتظار اين را ميکشند که به ديدار چشمان تو بيايند


کاش عاشق دل بي وفايت نبودم ، بي نياز بودم ، مثل خودت بيخيال بودم ، کاش مهم نبود برايم بودنت ، ديگر احساس نياز نميکردم در تمام لحظه هاي نبودنت !



نظرات شما عزیزان:

sezare
ساعت4:47---14 مرداد 1392
kheili ghashang bood.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 4 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 4:35 بعد از ظهر توسط ღ.ღZAHRA DELKHASTEღ.ღ | |

Design By : Mihantheme